محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

سلام

1393/3/19 9:14
نویسنده : مامانی
440 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از مدتها به وبلاگتون سر زدم.

گلای قشنگ زندگی من، امید فرداهام ، حس غزلهام دوستتون دارم.

سال گذشته تو همین روزا بود که دیگه مطمئن شدیم یه نی نی به جمع خونواده ما اضافه می شه.

دو روزه مامانی داره می یاد اداره

مامان مهربونم قبول کرده یه مدتی شما دو تا رو نگهداره . با اینکه براش سخته ولی من خودخواهانه ازش درخواست کردم .

مامان و بابای خوبم . من صد سالم هم بشه باز پیش شما بچه ام و بچه فقط زحمته . قربونتون برم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مانی محیا
19 خرداد 93 11:02
پس دخمل خاله رو هم بده نگه داره خووو... بیچاره مامانت . دستش درد نکنه آرشیدا بانو پیش اون یکی مادر بزرگش حالشو می بره.(انشاالله)