محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

بیخیال همه دلشوره ها

1392/7/2 13:34
نویسنده : مامانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم ، بعضی وقتا دلم می خواد بغلت کنم، اونقدر محکم دلمو با دو دست می گیرم، یک دفعه احساس می کنم نکنه دردت بیاد.

دلم می خواد زود این دوری بسر برسه و روی ماهتو ببینم

از طرفی دلم می خواد توی این روزا که تو فقط فقط مال منی ، حالشو ببرم.تکوناتو برای ابد توی ذهنم حک کنم، باهات درد دل کنم و ...

دلم شور می زنه، برات سلامتی می خوام از خدا و به خیر گذشتن این ایام رو می خوام، شبا خوابم نمی بره و فکر و خیالای بی خودی به سرم می زنه، دوستت دارم ، به قول داداشیت "بابا بیخیال"

اون روزا که منتظر به دنیا اومدن داداشیت بودم اینو زمزمه می کردم:

قولی قولی قول

قولی قولی قول

منم منم جوجه خروس

نوک سیاه تاج به سر

پر طلایی

محمدرضا فلاحیانی

عزیز دل مامان و بابایی

غنچه گلی تازه شکفته

 

میام بهارتون باشم بمونم

همیشه در کنارتون بخونم

قولی قولی قول

قولی قولی قول...

 

 

برای تو هم زمزمه می کنم:

من دختر مامانم

شیرین و خوش زبانم

داداشی رو دوست می دارم

گیسمو بلند می کنم

برا بابا ناز می کنم

 

به همه می گم من سلام

من دختر ناز بلام

 

آخر پاییز می آیم

دختر آذرم ، من

با همه این اوصاف

بهار مادرم، من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)