محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

مامان محمدرضا

1390/8/14 15:01
نویسنده : مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم، شیرینم ، هرجا می رم برای معرفیم می گم من مامان محمدرضا هستم تازه اگه کسی کارم داشته باشه می گه مامان محمدرضا .(تو خیاطی ، تو آرایشگاه ، اداره و ... )انگار همه می دونن که تو نفس منی.

با تو و برای تو زنده هستم . این موضوع درباره بابایی هم صدق می کنه حتی هزار پله بالاتر

تو نفس من و بابایی، عشقم ، الهی همیشه سالم باشی ، الهی دورت بگردم ، کاش الان پیشم بودی تا هزارتا بوست می کردم.

نمی دونم چرا یک دفعه دلم برای چهاردست و پا رفتنات تنگ شد.

چند روز پیش که برده بودمت شهربازی، توی تونل باید چهاردست و پا می رفتی ، چقدر نی نی شده بودی.

چقدر خوردنی شده بودی، نی نی من دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله محمدرضا
15 آبان 90 12:41
هی منم خاله محمدرضا هستم خیلی هم دوسش دارم یه عالللمههه هم قربونش می رم