محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

به پایان رسیدن لحظه های انتظارم

1390/6/28 12:57
نویسنده : مامانی
180 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظارها به سر اومد و گل ناز من در ساعت ١٤ روز سه شنبه اول بهمن سال ١٣٨٧ در بیمارستان نجمیه به کمک خانم دکتر معصومه کرمانی پا به دنیا گذاشت.

سلام ای شوق دیداری که هر لحظه به غارت میبری دل را
سلام ای اولین لحظه
سلام ای اولین دیدار 

 سلامی از دل تنها
سلامت می کنم ای یورش خورشید
مثال بارش ابری که بر دل میزند باران        
به سان شعله آتش که می بارد زتنهایی
سلام ای اوج بی تابی

سلام ای شوق دیداری که می راند ز تنهایی دل پژمرده من را
تمام تار و پود من به تاراج تو می باشد
بلی این بار من هستم
من سرما زده در اوج تنهایی
نمی خواهی ز من پرسی
ز تاراج دل و دینم
ترنمهای دلداری به یغما می برد دل را
به تنهایی
که میدانی

 

عکسهای یک روزگی در بیمارستان 

قد : ٥٢     وزن : ٣٥٥٠ گرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)