محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

امام رضا ما را هم بطلب

1390/11/3 10:10
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

فردا شهادت امام رضا (ع) است.

پسرم امام رضا(ع) امام هشتم ما تا سالهای سال فرزندی نداشت و مردم نادان طعنه می زدن که چگونه امامت ادامه خواهد داشت در حالی امام رضا (ع) فرزندی ندارد و ... تا اینکه خداوند مهربان در دوران پیری امام رضا (ع) امام جواد (ع) را به ایشان هدیه داد باز مردم نادان دست برنداشتند و گفتند چگونه است امام رضا(ع) و خاندانش همگی سفید پوستند در حالی که فرزندش تیره پوست است و باعث رنجش امام رضا(ع) می شدند تا اینکه افرادی که آن زمان توانایی شناخت اصل و نسب افراد را داشتند از روی رفتار و سکنات امام جواد(ع) اذعان داشتند که وی فرزند خلف امام رضا(ع) است.

امام رضا (ع) زهر خورده کین مامون در خانه ای دربسته در طوس است و فرزندش به اذن خدا از مدینه به طوس می آید تا در لحظه های آخر تسکین دهنده آلام و دردهای پدر باشد...

می گویند هر که از امام رضا(ع) تقاضای شفاعتی دارد او را به جان یک دانه فرزندش امام جواد(ع) قسم بدهد امام رضا (ع) آن امام رئوف آن ضامن آهو دست رد به سینه وی نمی زند.

امام رضا (ع) ای مهربان ای امام ای نور خدا تو را قسم به جان جوادت (ع) همه کودکان را از همه بدیها و بلاها حفظ کن . تو از خدا شفای کودکان مریض را بخواه و با نگاهی کریمانه درمان نما.

امام رضا(ع) تو را به جان یک دانه فرزندت، تو از خدا بخواه تا فرزندم  در سایه رحمت الهی و به دور از همه بدیها و بلاها در مسیر درست با عمری طولانی و پر برکت زندگی را سپری کند.

محمدرضا تو هم یادت باشد که نامت وامدار آن امام همام است پس در رفتار و سکناتت بکوش تا به صاحب اسمت نزدیکتر شوی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
3 بهمن 90 14:37
سلام خانمی التماس دعا راستی تولد محمد رضا جون مبارک انشالله 120 ساله بشه.