محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

برایم تا ابد ترانه ماندن بخوان

1390/12/16 10:52
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم، گلم، نور چشمم

این روزا که نزدیک عیده و همه در تکاپو هستند بعضی خبرها آدمو به فکر فرو می برن، ننه ی تو هم که آخرشه.

چند دقیقه قبل با صدای گریه همکارم دلم لرزید و ازش جویا شدم گفت یکی از اقوامش فوت کرده یه خانمی که مادر سه تا بچه بود.

در حد توانم اونو دلداری دادم و برگشتم اتاق خودم

ولی دلم گرفت، برای مادری که در حسرت نوازش فرزندانش موند و برای کودکانی که ............

 

دوباره فکرای مزخرف همیشگی اومد سراغم، کوچولوی من ، همش از خودخواهی نیست که دوست دارم بزرگ شدن تو رو ببینم، دلم می خواد هر کاری از دستم می یاد برای خوشحالی تو ، برای سعادت تو بکنم.

ولی اگه اشک امانم بده، یه نفس عمیق کشیدم حالم بهتر شد...

من کی ام، که این حرفو می زنم. چون تو خدا رو داری و امیدوارم خدای مهربون یه لحظه تو رو به حال خودت رها نکنه.

والاترین و عزیزترین انسان حضرت محمد(ص) است که گرچه در کودکی پدر و مادرشون از دست دادن ولی خدا سرپرستش بود.

حضرت موسی(ع)، حضرت یوسف(ع) و ... هر کدوم به طریقی دور از خانواده و  به سختی دوران کودکی رو سپری کردند ولی به والاترین مقامها رسیدند.

و چه بسیار افرادی که زیر سایه پدر و مادر بزرگ شدند و نه تنها به جای نرسیدند بلکه موجب فساد و تباهی خودشون و بقیه شدند تا جای که پدر و مادرشون آرزوی مرگ خودشون و بچه ای که بزرگ کردند رو دارن.

آره، عزیزم مهم اینه که خدا سعادتت رو بخواد و این در گرو راهی که پیش می گیری و اگه قابل باشم به رسم مادری دعای مامانی.

(البته برای بابای تو که عشقمه و برای بابا و مامان خودمم حسابی دعا می کنم)

دوستت دارم نفسم و از لحظه لحظه ی با تو بودن نهایت لذت رو می برم.

برایم تا ابد ترانه ماندن بخوان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا خان
16 اسفند 90 22:55
ایشااله برای همه کسانی که دوستشون داریم و دوستمون دارن "برایم تا ابد ترانه ماندن بخوان"


کجایی، دلم براتون تنگ شده بود.
نانازيا
17 اسفند 90 12:13
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir