محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

چند دیقه

1390/11/9 13:06
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

دلم نیومد اینو ننویسم

الان زنگ زدم خونه باهات حرف بزنم گفتی مامانی چند دیقه بیا خونه کارت دارم بعدش برو، بعد که عزیز گوشی رو گرفت که حرف بزنه جیغ می زدی و با گریه می گفتی عزیز حرف نزن بذار بیاد، آخرش هم تلفنو قطع کردی.

قربونت برم کاش بال داشتم همین الان می اومدم پیشت تا ببینم پسمل من با من چی کار داره ، عسلم من بال ندارم ولی قول می دم بعد از ظهر زود بیام اما مامانی فردا امتحان داره و زود اومدنش هم بخاطر امتحانشه ....

به امید خدا وقتی که تو بزرگ شدی با من این کارو نکن وقتی لازمت دارم دل تنگتم بهم سر بزن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
9 بهمن 90 14:21
سلام چه امتحانی خانومی

امتحان توجیحی استخدامی(هفت خان رستم!!!!!!!!!!!1)