محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

شیطنت

1391/4/31 10:16
نویسنده : مامانی
232 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسلم خیلی دیگه شیطون شدی، خود خدای مهربون حفظت کنه کارهای خطرناکی انجام می دی مثلا می ری  بالای کابینت بعد از اونجا می پری پایین می گی من لاک پشت نینجا هستم.

پیچ گوشتی رو می کنی تو پیریز برق می گی من تعمیرکار هستم اومدم برقتون درست کنم خانوم.

تو وان حموم سرتو می کنی زیر آب نگه می داری می گی من با دلفینا دوستم.

بگذریم که مامانی رو کردی کیسه بوکس وقتی هم ازت ناراحت می شم بهم می گی بی معرفت آدم باید بچه اشو دوس داشته باشه.............

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دانیال
1 مرداد 91 9:23
واقعاً چه کارهای خطرناکی.!!!!!!!!!!!! انشاالله خداوند مهربون همه بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه. و به همه ما مادرها صبر و تحمل بده
مامان پارسا
1 مرداد 91 10:33
خاله نمیدونم چه جوریه نمی تونم نظرات و باز کنم نظر بدم فقط این یکی باز شد خواستم بدونی بی معرفت نیستماااا همیشه بهت سر میزنم ولی نمی دونم چرا نمیتونم نظر بدم؟
نایسل خانم
1 مرداد 91 12:37
آخ الهی فداش شمممممممم چه کارای خطرناکیییییییییییییی میکنه تو چجوری سکته نمیکنی.... راستی تولد همسرت مبارک برای پست بالا نمیتونم نظر بزارم ماه رمضونی منو هم دعا کن
نایسل خانم
10 مرداد 91 13:48
حتما گلمممم روز 14 مرداد میرم 4 روز دیگه
نایسل خانم
14 مرداد 91 13:46
مرسی عزیززز دلممم ممنون نظر لطفته