محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

خبرهای تلگرافی

1391/2/16 11:01
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم

چندتا سه شنبه و زیارت عاشورا گذشته و من وقت نکردم خاطراتو برات بنویسم.

عشقم

همه چی خوب بوده ، تلگرافی

شمال رفتیم، دریا آروم هوا آفتابی محمدرضا شن بازی و ...

خونه عزیزاینا، همه خاله ها بودن و کلی خوش گذشت...

خاله منصوره اینا اومدن خونه مون کلی ذوق کردی ولی نمی دونم چرا نمی ذاشتی با اسباب بازی هات بازی کنن و ...

شبا تو اتاق خودت می خوابی البته بعد مسواک و کتاب خوندن ( نصفه شبا هم می یایی بغل مامانی می خوابی...)

یه هفته ای مامانی بد سرما خورده بود حالا هم تو سرفه می کنی که امروز می خوام ببرمت دکتر

این ماه سه تا تولد مهم داریم که باید کادو بگیریم هستی، خاله جون، خاله رزی

برای روز معلم دسته گل برای خاله النازت گرفتی که با احساس تمام بهش دادی که قابل وصف نبود و اگه گمان می کردم که این طوری می خواهی برخورد کنی حتما فیلم می گرفتم . چون خیلی قشنگ بود...

دو روزه اعتصاب کاملی هیچی غذا نمی خوری مرتاض واقعی شدی ....

تو مهد می گن خودت غذا نمی خوری ...

مامان و بابا در چند مساله مهم دچار دودلی شدن که در مورد یکی دوتاشون تصمیم گرفتن ولی یک مساله مهم دیگه باقیه....

دعا کن بهترین تصمیمها رو بگیریم که بعدا دچار پشیمونی نشیم....

نمایشگاه کتاب شروع شده باید بریم....

هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم با اینکه تو برمی گردی می گی من فقط مال بابامم .

کارهای اداره این ماه خیلی زیاده .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نایسل
17 اردیبهشت 91 23:01
ایشاالا بهترین ها رو خدا جلو راهتون بزاره پسر نازتو ببوس دوستم بوسسس
نایسل
17 اردیبهشت 91 23:02
چهقدر خوبه یه خاله داره به اسم خاله الناز منم النازم
نایسل
18 اردیبهشت 91 9:45
عزیزززز دلم من خیلی خوشحال میشم خاله الناز پسر نازت باشم اره به قول شما باید تو کار اینجوری باشی مرسی عسیسم چشای خودت خوشمل میبینه مامانم اگه بره دکتر حتما حالش بهتر میشه دعا کن گوش کنه واسه اون درد پا باید امتحان کنم اخه من همیشه اسپورت میپوشم
مامان دانیال
18 اردیبهشت 91 11:43
سلام. چرا عکسهای جدید محمدرضا رو نمیزاری. خوش باشید عزیزم. بوس برای پسر خوشگل ما