محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آقا محمدرضا و فاطمه خانم نفس مامان و بابا

پای ثابت

1391/2/27 12:20
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سه شنبه بود ، تو به من گفتی مامان امروز انگار سه شنبه اس چون صداش می یاد، گفتم صدای چی گفتی زیایت عاشویا

گفتم آره مامانی ولی من امروز کار دارم و نمی تونیم بریم ، یه کمی فکر کردی و گفتی باشه.

مامانی از ساعت ٧:٣٠ کارگاه داشت برای همین نشد بریم تازه هفته بعد هم کارگاه داریم.

تو راه مهد هر کدوم از خاله ها که تو رو می دیدن می گفتن محمدرضا بیا بریم زیارت عاشورا، محمدرضا امروز سه شنبه اس.

خاله مریم که لطف کرد با ماشین می خواست برسونتت.

از همه خاله ها ممنونم و ازشون می خوام  پای ثابت زیارت عاشورا محمدرضارو از دعای خیرشون فراموش نکنن.

 

امام حسین(ع) امام خوبی ها ، امام گذشت، امام اشک، امام آب، امام مهربون ما ، همه بچه هارو از جمله محمدرضا رو خودتون برای خودتون در راهتون برای سربازی فرزندتون حفظ کنید.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نایسل
27 اردیبهشت 91 13:16
عزیزززززز دلم ای جان
مامان محیا
30 اردیبهشت 91 13:54
محمدرضا عزیز ماست..
مامان دانیال
2 خرداد 91 11:02
الهی آمین
مامان دانیال
7 خرداد 91 12:19